
Generalni direktor kompanije Sony forsira i dalje pametne telefone

Foto: The Wall Street Journal
Izvršni direktor kompanije SONY Kenichiro Yoshida potvrdio je predanost kompanije svom Xperia pametnom telefonu, postavljajući ga kao centralni dio Soni-jevog identiteta.
“Mi vidimo smart telefone kao hardver za zabavu i komponentu neophodnu da bi naš hardver bio održiv”, izjavio je Yoshida u komentarima koje je objavio Reuters. Mlađe generacije više ne gledaju televiziju. Njihova prva dodirna tačka je pametni telefon.
Uprkos tome, Sony je daleko od velikog igrača u industriji pametnih telefona, isporučivši samo 6,5 miliona jedinica u prošloj finansijskoj godini i ostvarivši operativni gubitak od 97,1 milijardi jena (879,4 miliona dolara). Ove nedjelje kompanija je na dan investitora saopštila da je “defokusirana” na svim tržištima osim na četiri: Japanu, Evropi, Hong Kongu i Tajvanu. Regije kao što su Australija i Bliski istok više neće imati mnogo pažnje.
:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/16292393/sony.jpg)
Yoshidini komentari su posebno primjetni jer je za vrijeme njegovog rada kao finansijski direktor pri bivšem izvršnom direktoru Kaz Hirai, viđen kao instrumentalna snaga u naporima kompanije da se oslobodi neprofitabilnih jedinica kao što je VAIO PC odjeljenje. Malo je vjerovatno da će Sony ikada zaraditi mnogo novca preko pametnih telefona, ali je jasno da kompanija vidi činjenicu da ih još uvijek proizvodi kao važan element svog brenda.